joi

Declaraţie



Vrem să trăim omeneşte în ţara noastră, pe pământul nostru, din munca noastră. De aceea am înfiinţat acest sindicat, ca sub umbrela lui protectoare, să ne putem crea organismele şi structurile de care avem nevoie pentru a ne putea apăra interesele noastre, ale ţăranilor.
„Vom muri şi vom fi liberi” strigau în decembrie ’89 acei copii-eroi de 16 ani şi se aruncau cu piepturile goale în faţa tancurilor!
Şi noi ne vom recâştiga dreptul la libertatea şi la demnitatea răpite dar, nu murind, ci luptând uniţi în acest sindicat al agricultorilor. Aţi văzut şi dumneavoastră că singuri suntem neputincioşi în faţa răilor! Ne-a ajuns cuţitul la os şi nu avem cui ne plânge!

Manole Benieamin

Eu,student la Universitatea Petre Andrei, secţia Finanţe - Contabilitate am ales ca lucrare de licenţă tema „Familia ţărănească, unitate şi entitate economică”
M-am documentat asupra gospodăriei ţărăneşti din România secolului al XIX-lea, după 1922 până în 1962, din 1962 până în 1991 şi după adoptarea Legii 18/1991 a fondului funciar. Dar când a trebuit să scriu despre viitorul care ne aşteaptă pe noi ţăranii români, mi-am dat seama că lucrarea de licenţă poate să mai aştepte dar sindicatul agricultorilor trebuie înfiinţat repede dacă vrem să mai avem un viitor, noi ţăranii.

Manole Silviu

Niciun comentariu: