joi

Revista noastra, Taranul Roman

Revista Taranul Roman a aparut ca o gluma in ianuarie 2006. 


Intr-o noapte am vrut sa vad daca sunt in stare sa fac o revista. M-am apucat pe la ora 22.00 iar la ora 5 dimineata terminasem de scos la imprimanta primul numar. De atunci au mai aparut si alte numere ale revistei scoase la imprimanta si oferite cadou prietenilor, necunoscutilor, tuturor celor care credeam ca sunt interesati de articolele scrise de noi. In ultima vreme din lipsa fondurilor am renuntat la varianta tiparita si am mers doar pe varianta in format electronic. 


Acum vrem sa lansam revista Taranul Roman intr-o noua forma. Vrem sa trecem la categoria "profesionisti" asa ca apelez la jutorul dumneavoastra cu doua intrebari: 
a. Despre ce anume ati vrea sa cititi in revista Taranul Roman? 
b. Sunteti dispusi sa va implicati in realizarea acesteia? 


Ceea ce am creat noi pana acum poate fi vizionat accesand urmatorul link: http://www.scribd.com/people/documents/5804612?from_badge_documents_button=1

Niciun comentariu: