miercuri

Mihail Dumitru crede in D-zeu

"Anul 2010 este un an greu, in care vom incerca sa iesim din criza, un an in care va trebui sa ne descurcam cu resurse bugetare limitate. Sa speram ca vom reintra pe o panta de crestere economica, destul de firava la inceput.
"Eu am speranta, dar asta depinde mai mult de Dumnezeu decat de puterile noastre omenesti, sa avem un an agricol bun. Eu sper ca macar astrele, conditiile climatice, sa ne ajute sa avem un an bun",
a spus ministrul Agriculturii Mihail Dumitru.

Domnule Ministru, ma bucur foarte mult ca sunteti o persoana credincioasa si VA PUNETI TOATA NADEJDEA DOAR IN DUMNEZEU.
Eu sunt un simplu agricultor din Priponesti, jud.Galati, am doar 10ha de pamant si numai cu ajutorul BUNULUI DUMNEZEU MAI SUNT INCA IN VIATA. Si pe mine tot credinta in bunul Dumnezeu m-a tinut in viata.
Domnule Ministru, ca om credincios in Dumnezeu, am o rugaminte la dumneavoastra care martusisiti aceeasi credinta: avand in vedere ca toata nadejdea supravietuirii noastre, a agricultorilor romani sta doar in mila Bunului Dumnezeu, va rog sa propuneti desfiintarea Ministerului Agriculturii din Romania. Asa cum ati recunoscut si dumneavoastra prin marturisirea anterioara, acest minister este neputincios in fata puterilor "astrelor", deci ne-necesar.
Domnule ministru, si cata economie s-ar face la bugetul national din disparitia acestor ne-necesari/paraziti ai sistemului, poate vi se vor ierta si niste pacate ale voastre, ale ministrilor agriculturii.
Domnule ministru, dar de un sindicat al agricultorilor la nivel national care sa uneasca si sa coordoneze munca intregilor proprietari de pamant v-a venit in minte ca este necesar? Nici dumneavoastra nu ati iesit din comunism? Si dumneavoastra sunteti obsedat de statul tatuc???

Manole Silviu

Niciun comentariu: